Saturday, April 11, 2009

rindu.....

aahhh!!!!

rindunya nak kije balik....lambatnya 4/5 tiba.....rindu ngan kerja,rindu ngan kawan2,ngan kafe....ntah2 dah tak ingat nak wak kije camana...lama ngat cuti ni....
time PPA minggu lepas,superior siap datang umah lagi suh sign appraisal...dah la performance besa2 jer.....tak excellence langsung....bila la aku nak dpt rating 2 ni??boring dah asyik2 duk sign rating 3 jer tiap tahun...ala bos..mentang2 la aku pompuan sorang takkan nak diskriminasi gak kot...sian kat aku..bila nak rasa duit performance ni???
cit!!yatie...yatie...msk dah la selalu lambat...balik selalu sharp2....kije selalu mengular..ada hati nak rating 2???rating 3 pun kira nasib baik...kalau bos bg rating 4??tak naya??increment n bonus kena sekat???nauzubillah.....
takper....azam aku lepas masuk kije ni,nak ubah perangai...kijer betul2 smpai bos pun terkucil tengok aku....InsyaAllah....

1 comment: