Friday, November 27, 2009

COMEBACK!!!!!!

Malam ni aku try buat comeback setelah berkurun lama menyepikan diri dari dunia blogging...

Sibuk benor aku rupanya x sempat nak updatez...tp FB boleh plak...hihihi

Tengok menjadi ke tak comeback aku ni...kalau x menjadi gak maknanya aku akan menyepi lagi..huhuu

Aku rasa banyak sgt t/jawab seorang wanita...seorang pekerja,ofismate,wife,ibu n segala-galanya yg aku rasa mesti orang laki x leh wat kan??wanita ni lembut tapi aku rasa semangatnya lebih drpd lelaki....

Ingat saat2 bersalin 3 orang permata hati aku ni,aku fikir kaum adam mesti x mampu kan??tengok en abang aku dah la...pucat putih muka time2 kritikal tu...tp kita lepas azab tu,rileks jer..siap buleh senyum lg...

Besar pahala menjadi seorang wanita ni kan??tapi ada jugak yang salahgunakan kepoweran yg Allah dah bagi kat kita ni...nauzubillah....

Lepas ni sama2 la kita berusaha menjadi yang terbaik untuk keluarga n kompeni..Insyaallah..

No comments:

Post a Comment